Sitter i skolan och drygar

Han är en ensam själv som flyter runt i hans egna tankar, Dagarna går och tiden flyter på, mänskan lämnas ensam med öppna sår, ingen ser, ingen hör, vad som än händer här runtomkring,
Han sitter i orkestern och spelar på andra fiol,
Kärleken finns inte i hans ögon, djupa och svarta fyllda med
hat av hans egna familj, folket runt omkring känner ingen medkänsla
för det han gör, han lever ett ensamt liv, och lyssnar till betongens hårda ljud,
Nätterna går och toner av livets egna melodi pinnar förbi,
den vackraste melodin e inte alltid den bästa,
Skirk, Skrän och Tjat e allt som hörs om dagarna,
Han tänker och tänker, kommer det någonsin komma något för mig,
ingen vet, familjen sjunker lägre och lägre, dom känner ingen känsla,



Detta är nu yttligare bara massa tankar som måste ut,
inget som handlar om mig, bara sånt jag känner att jag
måste få ut ur mig och skriva ner det,
Hata eller älska, Jag bryr mig inte,

Miss it <3

Kommentarer
Postat av: S

Fin text.

2009-05-26 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0