It's what it is'

Sitter här hemma nu på morgonen, tänkte åkt med 07:20 bussen till skolan
men så blev det ente, vaknade fem över 7, så ja får ta 9 bussen :)
så man precos hinner komma t skolan och ta en cigg sen börjar man,


Helgen har la varit sådär, ente hänt så mkt, Tatt det lugnt som vanligt
nästa helg lär bli värre, ba va allmänt utåt och dricka massa öl o må jävligt bra

Under denna vecka ska jag nog försöka söka jobb, måste ha cashing,
finns lite som måste  inskaffas, Därav en liten hemma studio för min musik
Även cash till tatueringen, och nya tattoos, Piercing, kläder, you name it,

Jag e lixom skit trött och surplar kaffe som vanligt, det e det första jag gör
när ja går upp  från sängen, det är o hämta kaffe, elr ne ja röker först
o sen hämtar jag mitt kaffe :), Det hade vart underbart o ba fått ligga kvar i sängen
precis så länge man själv vill och ha sina egna tider i skolan, hade nog vart mkt bättre då
inte haft lika mkt frånvaro o skit, men men, that's it




As long as you drain your own blood, i dont care,
when it comes to mine just leave it,
turn ya head and face the real. time stood still
far to long, all has changed and you are just like
a little piece of shit, noone want's it like this
better things could happen to my world.
my eyes are dark, my voice sounds like
a fucked song, Hollow tips and talons
rainin' in my hood, someone get shot,
the sound of the ambulance is far away
it's getting closer but seems like noone cares
about me getting shot at, one shot
one pop, and im gone forever, you could stop that!

Kommentarer
Postat av: johanna :D

shiit fan va soft att man hittar några nära och kära som bloggar fan xD

2009-02-16 @ 16:15:54
URL: http://juuiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0