underbart!

Åkte med bby hem efter skolan igår, underbart, satt i soffan o kollade på tv, sen vidare o äta och tillbax till soffan kolade klart på programmet, sen gick vi ut o gick en sväng helt skönt med dig bby, men kallt som fan, sen kom vi hem, och då skulle vi kolla på film så vi bestämmde oss för att kolla på Green Street Hooligans, för baby har inte sett den så hon ville se den, själv tycker ja den e riktigt jävla bra, o baby tyckte om det iaf :), höll på o somna ett flertal gånger men baby höll mig vaken, helt mysigt o kolal film med dig, gick ut o rökte i slutet av filmen med för vi va röksugna, så efter filmen så låg vi bara och myste o det va helt underbart :), somnade och skönt som fan o sova så trött ja va, vaknade inte av larmet på mobilen imorse så bby väckte mig tror jag, eller om det va papap när han ringde hihihi, tog på oss och skulle ut  vänta på bussen, höll på  o somna stående ute, plus att det va horigt kallt, sen kom bussen iaf, så vi satte oss näst längst bak helt skönt, baby somnade i bussen tror jag, o jag typ halv sov, sen kom man till skolan, segt som vanligt, spillde kaffe på mitt skåp o skit, sega lektioner, hade 3 lektioner idag, samhäll i typ 1 timme o 20 min, skulle redovisa regeringens hemsida fast vi e ente klara så vi får en skrivning istället, allt står i boken med typ, sen bild, som e 2 h lång fast vi hade bara halva lektionen sen hade ja rast från typ 10 i 11 till 10 över 1, orkade inte sista lektionen som va matte, så jag följde bby upp till bussen o sen tog min buss hem, väntade i smålandsstenar på nästa buss, sen åkte till burseryd, skulle ta cykel hem tänkte jag men tro fan att det itne va ngn luft i däcket så ja fick gå, det funkade det med, kom hem och åt som en jude typ hungrig som ett as, sen har jag bara suttit här på min feta röv framför datan o snackat me lite folk och bby, skriver mer senare om jag orkar elelr så lägger ja upp ngn text om ja hittar ngn bra :) , så Peace Love And Harmony, Tycker om dig baby, du är underbar, <'3

Kommentarer
Postat av: BulloDaaBitch

Aaw, Bby ! Du är så jävla underbar jue ! Tycker om dig i massor <33

2008-12-11 @ 21:01:45
URL: http://bullowizch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0