Trött?

Segt, händer ingenting, sitter uppe och bara segar röven av mig klockan är nu halv 1 och jag orkar knappt ens gå bort till köket o hämta en cigg, fast jo det orkar jag endå, funderade på o sätta mig o skriva massa texter innan men orkade inte eller jo jag orkade men kom inte på någonting det stog helt fucking still i skallen ,  finns bara en sak som går i mitt huvud just nu ;) , aja kanske ska dra sig mot sängen o slagga, låter fett skönt o ba krypa ner under täcket, o softa bort till drömmarnas värld, tänkte även ha denna bloggen för att dela med mig av mina Texter / Dikter, så kommer slänga upp lite sånt då och då när jag har nytt på G, slänger upp en liten  bit nu iaf :)


Listen to me this is all that i got //
i cant stand cuz i am afaid of the dark //
i dont wanna lose it lose it again //'
this is my life and this is what i am //
the thing that ive tried, has always gone bad //


Så nu ska jag dra mig mot sängen, elr a först röka, sen sova, så Peace på er alla fuckers ;) <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0