Helgen :)

Helgen har varit helt underbar,Skolan i fredags va la sådär, rätt så okej men endå drygt som fan, slutade klockan 3 fick vänta till 15:40 sen kom bussen, somnade typ på bussen på G hem, sen duscha o lite fix, skulle vänta på bby och hanna, dom skulle hämta mig o sen vidare till emelie på 18 års fest, Skit kul var det verkligen :D, när vi kom dit så va det itne så mkt folk, men endå chill, skulle inte dricka så mkt, så tog det lite lugnt, sen tog ölen slut o då blev det bål med massa cocktail frukt i, sen ännu mer öl, efter en stund kom Sibbe, Klas, rydholm, och robin, sen kom tony och fia,  feting kul va det, sen kom emelies pappa med godis påsar till alla hihihi, bålen va blandad i en stor hink, ingen vet hur mkt sprit det va i dne igentligen, förutom emelie haha:D ,så vi började Hinka hink, fett kul, hinken gick runt alla som va där o alla hinkade :D fett kul :D , sen skulle det ätas Bullens korv :D jävlar va goott :D o sibbe lovade mig en puss om jag fick ner hela i halsen, och jag lyckades men fick inte upp dne igen hihih, så vi blev bögförklarade den kvällen, satt o snackade som fan hihi, :P sjukt rolig kväll, speciellt när tony kom, satt o snackade massa gammla minnen o allt :D jävlar va skojj ;D Sen skulle vi ha skjuts hem men chaffuören låg o sov ^^ , men emelie hae sovplats, fick trängas i en liten liten säng så ja hade as ont i benen när ja vaknade o bby klagade på att jag snarkade :O, tror jag inte på , sen väckte baby mig på lördag morgonen för min telefon ringde eller a alarmet på den, o sen somnade ja om , sen upp igen o äta lite sne åkte vi hem till mig och tog det lugnt, låg o kollade på tv hela dagen typ, senare på kvällen kollade vi på Harry Potter och hemligheternas kammare, somnade till den hihi, vaknade idag på morgonen o hade as ont i armen, tog det chill o kollade på tv och myyyyyyste med baby, helt underbart med dig, du gör mig verkligen glad, sen ringde babys mamma o skulle komma o hämta henne =(, så hon åkte hem innan vid typ 12, sen dess har ja inte gjort så mkt, va med pappa på affären o handlade lite för Gubben fyller 38 idag ;D, så vi ska fira honom lite idag ;D , ne nu ska jag gå och äta lite mat, skriver mer ikväll :)
Peace, Love And Harmony, Baby du får mig verkligen att må bra, tänker alltid rätt, du är underbar, tycker om dig som fan
Baby du är helt fucking bäst :) <3

Kommentarer
Postat av: Ulliiis <33

Du snarkar visst Bby! ^^ Aaaw tycker om dig lika mycket Fiiinaste <333

2008-12-14 @ 14:41:44
URL: http://bullowizch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0